Zápis z jednání školské rady ze dne 21. října 2024
Přítomní : Mgr. Světluše Pospíšilová, Mgr. Pavla Strasserová, Ing. Dagmar Hegrová, Bc. Slavíková Denisa, Mgr. Nováková Jana, Petr Jirásko, Josef Červený, Tereza Kňourková
1. Volba předsedy a místopředsedy
ü předseda - Petr Jirásko
ü místopředseda - Tereza Kňourková
2. Vyjasnění GDPR v rámci pracovněprávních vztahů zaměstnanců školy
ü komunikace se školskou radou pouze v obecné rovině.
3. Schvalované dokumenty
ü ŠKOLNÍ ŘÁD - schváleno bez výhrad
ü VÝROČNÍ ZPRÁVA - schváleno bez výhrad
4. Bakaláři
ü již funguje rozšíření o platby
ü v současné době funguje modul „žákovská knížka“ od září 2025 bude rozšířeno o modul „třídní kniha“
ü domácí úkoly - děti si mají vést poznámky samy (samostatnost)
ü dotazník - nebude použit není vhodný
ü aplikace se bude dál rozšiřovat, bude se postupovat po krocích
5. Aplikace na stravu
ü již ve zkušebním provozu, probíhají poslední úpravy
ü obsahuje jídelníček, zůstatek finančních prostředků
ü možnost přihlášení a odhlášení obědu ráno do 6:00
ü přihlášení je vždy na dítě
ü předpokládaný termín spuštění byl 1. 11. 2024
ü kvůli chybám ze strany poskytovatele aplikace nebude možné 1. 11. 2024 spustit aplikaci pro veřejnost
6. Nové internetové stránky
ü návrhy a požadavky zadány školou
ü odhad nákladů 40.000 Kč - 70.000 Kč - dle náročnosti
ü předpokládané spuštění začátek školního roku 2025/2026
7. Úspory
ü hledání úspor v oblasti elektrické energie
ü poptány dvě firmy pro zhodnocení stávajícího stavu a návrhu nových řešení spolu s cenovou nabídkou
ü předpokladem ke snížení spotřeby elektrické energie je výměna zářivek, nebo celých svítidel
ü s ohledem na hygienické požadavky bude pravděpodobně potřeba přidat svítidla
ü hygienické požadavky nesplňuje nasvícení tabulí - nutno dořešit
Zapsal: Petr Jirásko
Copyright © 2015 ZŠPilníkov.cz – Všechna práva vyhrazena.